Dezansamblare Cyma MP5 A4 cu pat rabatabil.

Aici veti putea intelege cum se demonteaza un Cyma MP5.

Platforma MP5 fabricata de Cyma este una destul de simplu de dezansamblat deoarece partea de jos a corpului culiseaza afara din partea superioara, nefiind nevoie de prea multe suruburi desfacute pentru a ajunge la gearbox. Metalul utilizat este destul de rezistent in schimb foarte greu, probabil si datorita design-ului. Chiar daca este din metal va sfatuiesc nu nu fortati foarte tare corpul, nu este foarte permisiv si se poate crapa.

Mai intai este necesar sa indepartam ulucul frontal si sa deconectam acumulatorul.

In partea din spate deasupra manerului va exista un pin fixat cu pana. Trebuie indepartat.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (2)

Odata indepartat putem inlatura patul replicii. Pur si implu se trage inapoi.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (3)

Mare grija la ghidajul pinului de fixare. El ajuta ca firele din interior sa nu obtureze orificiul pinului. Daca tot suntem la cablurile din spate, ar trebui deconectata mufa. Aceasta mufa permite extragerea gearbox-ului afara, facand legatura cu partea frontala.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (4) DSCN1707_mp5_ris_cyma (5)

In continuare ne mutam atentie putin mai in fata. In spatele port incarcatorului exista un pin ce va trebui evident indepartat. Acest pin este cu pana.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (6)

Tragem gearbox-ul cu tot cu partea inferioara a corpului afara spre inapoi.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (7) DSCN1707_mp5_ris_cyma (8)

Pentru indepartarea tevii interne este suficient sa impingeti cu o surubelnita plata camera umpic inapoi. Este fixata in corp prin frictiune.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (9)

In continuare, pentru indepartarea gearbox-ului din receiver va trebui mai intai sa indepartam parghia superioara ce serveste ca si ghidaj pentru protectia portului ejector sau greutatea de blow back (bucata aia mare de metal de deasupra). Exista un surub cu cap imbus in partea din spate.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (10)  DSCN1707_mp5_ris_cyma (11)

Acum urmaeza demontarea selectorului de tir, in care se tine carcasa gearbox-ului. Daca nu indepartati selectorul de tir, gearbox-ul nu va putea fi indepartat. Operatiunea incepe cu clabirea surubului imbus de sub selectorul din partea stanga.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (12)

Indepartam selectorul stang si extragem selectorul drept cu tot cu tija de comunicare intre laterale.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (17)  DSCN1707_mp5_ris_cyma (18)

Urmeaza operatiunea de indepartare a capacului motorului. Exista doua suruburi care trebuiesc indepartate. Mare atentie, in timpul acestei operatiuni este necesar sa mentineri presiune pe partea centrala a capacului ca arcul motorului sa nu fortele unul din suruburi. Dupa ce ambele suruburi sunt indepartate atunci se poate elibera capacul.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (13)  DSCN1707_mp5_ris_cyma (14)

Scoatem papucii motorului si retinem cu atentie pozitia acestora cat si a firelor.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (15)

Odata deconectate cablurile de alimentare motorul poate iesi usor. Aveti grija la arcul de reglaj. Este posibil sa nu stea fixat pe motor. In interior se vor observa 2 suruburi philips. Odata indeparate aceste suruburi gearboxul va putea fi indepartat din carcasa. Nu trageti de cabluri, papucii se agata pe pertii manerului si de orificiile de legatura. Este suficient sa fiti putin atenti.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (16)

Odata indepartat geabox-ul exista sansa sa saca o piesa mica din plastic. Nu va faceti griji, este normal. Acea piesa este parte din selectorul de tir si pozitia lui este in orificiul stang dupa cum urmeaza. Se recomanda putina vaselina pentru fixare.

DSCN1707_mp5_ris_cyma (19)  DSCN1707_mp5_ris_cyma (75)

DSCN1707_mp5_ris_cyma (76)  DSCN1707_mp5_ris_cyma (77)

Operatiunea de montare este exact in sens invers.

Spor la lucru si aveti grija la detalii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

14 + 6 =